کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا
نقد و نظرهای ارسالی کاربران
هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت مینویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کنندهها ارائه میشود جمع آوری میکنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.
یک رشته ناشناس ایجاد شده از آدرس ایمیل شما (همچنین هش نامیده میشود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببینید آیا از آن استفاده میکنید. سیاست حفظ حریم خصوصی خدمات Gravatar در اینجا در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر نمایه شما در متن نظر شما قابل مشاهده است.
کافه هالی ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، کافه هالی میتواند از اطلاعات ثبتشده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت کافه هالی، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوقالذکر به کافه هالی اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب مینمایند.
رسانه
اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با دادههای مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت میتوانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.
فرمهای تماس
کوکیها
اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکیها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکیها یک سال طول خواهد کشید.
اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مرورگر شما کوکی قبول میکند را تنظیم میکنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته میشود از بین میرود.
هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکیها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینههای صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی های گزینههای صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” به یاد داشته باشید من Me”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی های ورود حذف خواهند شد.
اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان میدهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی میشود.
متن سربرگ خود را وارد کنید
مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایتهای دیگر رفتار دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.
این وبسایتها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمعآوری کنند، از کوکیها استفاده کنند، ردیابی سوم شخص اضافه را جاسازی کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند که شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جاسازی شده است اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید.
تجزیه و تحلیل
اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک میگذاریم
چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ میکنیم
اگر یک نظر را ترک کنید، نظر و متا دیتای آن به طور نامحدود حفظ میشوند. این به این معنا است که ما میتوانیم به جای برگزاری آنها در یک خط مؤثر، به طور خودکار هر نظر پیگیری را تصدیق و تأیید کنیم.
برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام میکنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه میکنیم، ذخیره میکنیم. همه کاربران میتوانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمیتوانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین میتوانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.
حقوقی که بر روی دادههایتان دارید
اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظرها را ترک کرده اید، میتوانید درخواست دریافت یک فایل صادر شده از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه میداریم، از جمله هر گونه دادهای که برای ما ارائه کرده اید. همچنین میتوانید درخواست کنید که ما هر گونه اطلاعات شخصی که در مورد شما نگه داریم پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.
دادههای شما را به کجا ارسال میکنیم
دیدگاههای بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.
اطلاعات تماس شما
برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای کافه هالی قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، کافه هالی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و کافه هالی تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
چگونه از اطلاعات شما حفاظت میکنیم
پروتکل، سرور و لایههای امنیتی کافه هالی و روشهای مناسب مدیریت دادهها حداکثر تلاش را به عمل میآورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سوءاستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و کافه هالی حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ میدارد.
کافه هالی برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
رمز عبور و نام کاربری
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
چه چیز جدیدی از دادهها دریافت میکنیم
کافه هالی ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینهسازی محتوای وبسایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیلها و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه کافه هالی را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیلها و پیامها و سلب حق اعتراض میباشد
الزامات افشای قانونی
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوقالذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه کافه هالی را از خود سلب میکند. کافه هالی هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای کافه هالی وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
اطلاعات اضافی
توجه داشته باشید که ……………. . تنها شماره ای است که کافه هالی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شماره ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه کافه هالی را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است کافه هالی از طریق شماره های ……………… برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان کافه هالی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام کافه هالی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@hallycafe.ir اطلاع دهید.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیلها و خبرنامههای کافه هالی ندارید، میتوانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.